19 maja 2020

Nowe narzędzie przy usuwaniu awarii w Tauron Dystrybucja.

Na stronie internetowej Tauron Dystrybucja znajduje się formularz, za pomocą którego klienci spółki mogą zgłaszać usterki i awarie zasilania dla konkretnego adresu. Wprowadzona właśnie funkcjonalność w formularzu wysyła do klienta smsem lub e-mailem informację zwrotną o etapie realizacji zgłoszenia. Wysyłka wiadomości jest poprzedzona autoryzacją kanału kontaktu w trakcie wypełniania formularza na stronie internetowej. W momencie wpisywania danych klient sam decyduje, czy chce otrzymywać informację zwrotną o statusie swojego zgłoszenia. Pierwsze dni od wprowadzenia tej opcji pokazują, że 50 proc. zgłaszających awarie chce otrzymywać informację o statusie jej usuwania.

Klient otrzymuje informacje od Tauron Dystrybucja na trzech etapach postępu prac przy usuwaniu awarii.

Pierwsza wiadomość brzmi "Przyjęte do realizacji" i wysyłana jest po zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie. Kolejna to "Przekazane do realizacji" - taki komunikat jest wysyłany w momencie podjęcia działań przez służby techniczne spółki. Trzecia, najbardziej oczekiwana i podsumowująca działania firmy informacja, brzmi "Zakończone".

Dzięki nowemu rozwiązaniu klient ma pewność, że jego zgłoszenie zostało wprowadzone poprawnie do systemu, a także dokładnie wie, na jakim jest etapie realizacji.

Formularz na stronie to jedna z możliwości zgłaszania awarii przez klientów Tauron Dystrybucja. Przez całą dobę czynny jest numer alarmowy 991, przyjmujący zgłoszenia o zagrożeniach na sieci energetycznej.

Bieżącą informację o wyłączeniach energii można znaleźć na stronie www.tauron-dystrybucja.pl/wylaczenia oraz dzwoniąc na infolinię 32 303 0 991.

https://www.cire.pl/item,198424,1,0,0,0,0,0,tauron-nowe-narzedzie-przy-usuwaniu-awarii.html