W biurach obsługi klienta i punktach obsługi przyłączeń Energi Operator działa System Rezerwacji Wizyt. W czasie pandemii, kiedy zawieszona została obsługa bezpośrednia, klienci mogą wybrać dogodny dla siebie termin konsultacji telefonicznej.
Kalendarz, przy pomocy którego klienci mogą ustalić dogodny dla siebie termin konsultacji telefonicznej, dostępny jest na stronie Energi Operator przez całą dobę. Konsultację można też zarezerwować telefonicznie poprzez infolinię Energi Operator w dni robocze w godz. 8-20, tel. 801 404 404 lub (58) 767 43 50.
W trakcie rejestracji klient określa kategorię zgłoszenia, w jakiej potrzebuje wsparcia ze strony Energi Operator. Na dwie godziny przed zaplanowanym terminem rozmowy, klient otrzymuje powiadomienie sms wraz z prośbą o zwrotne potwierdzenie uzgodnionej godziny kontaktu pracownika spółki. O omówionej godzinie pracownik Energi Operator oddzwania do klienta, a w przypadku braku odpowiedzi powtarza w ciągu 15 minut jeszcze dwukrotnie próbę połączenia.
System Rezerwacji Wizyt jest tak przygotowany, aby z chwilą podjęcia decyzji o wznowieniu obsługi bezpośredniej, oprócz możliwości umówienia konsultacji telefonicznej, umożliwił także rezerwację wizyty osobistej.
Podnoszenie standardu obsługi klienta jest jednym z najwyższych priorytetów Energi Operator. Spółka nieustannie analizuje i doskonali narzędzia umożliwiające załatwienie sprawy bez konieczności osobistej wizyty w placówkach. Już teraz wszystkie sprawy można zgłosić on-line, za pomocą formularza na stronie, klienci mogą zgłosić też awarię przy pomocy wiadomości sms.
https://media.energa.pl/pr/620947/klient-wybiera-termin-konsultanci-energi-operatora-oddzwaniaja