1 lutego 2021

Energa-Operator wspiera GIS w walce z koronawirusem

Energa-Operator (EOP) włączyła się w działania związane z powstrzymaniem pandemii Covid-19. Od połowy października EOP wspiera infolinię Głównego Inspektoratu Sanitarnego (GIS). W ramach pomocy oddelegowani konsultanci, na podstawie przekazanych materiałów i zgodnie z wytycznymi GIS, udzielają odpowiedzi na pytania dzwoniących. Tylko w listopadzie i grudniu odebrali oni ponad 15 tys. połączeń.

O wsparcie infolinii GIS do spółki wystąpiło Ministerstwo Aktywów Państwowych. EOP oddelegowała na rzecz GIS kilku konsultantów ze swojego Telefonicznego Centrum Zgłoszeniowego.

EOP ze względu na specyfikę działania swojego Telefonicznego Centrum Zgłoszeniowego, czyli obsługę zgłoszeń w trybie 24/7, jako jedna z niewielu firm, mogła zaoferować swoją pomoc także w niestandardowych godzinach tzn. późnym popołudniem, w nocy i całodobowo w dni wolne od pracy.

To już kolejne tego typu działanie na rzecz instytucji zaangażowanych w walkę z pandemią. W marcu i kwietniu ubiegłego roku EOP oddelegowała kilkunastu pracowników do pomocy przy obsłudze infolinii NFZ. Energetycy odbierali telefony przez całą dobę, przez siedem dni w tygodniu, odpowiadając na pytania na podstawie przygotowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia skryptów.

Wsparcie dla infolinii GIS, dzięki której uzyskać można informacje dotyczące bieżącej sytuacji sanitarnej związanej z pandemią Covid-19, jest świadectwem społecznej odpowiedzialności Energi Operator.

Centrum Kontaktu Covid-19 prowadzone przez GIS dostępne jest pod numerem +48 22 25 00 115. Konsultanci udzielają odpowiedzi m.in. na tematy związane z: odbywaniem kwarantanny, zakresem obostrzeń, szczepieniami, lokalizacjami punktów wymazowych, zasadami wykonywania testów oraz zasadami przyznawania zasiłku opiekuńczego.

https://energa-operator.pl/aktualnosci/638827/energa-operator-wspiera-gis-w-walce-z-koronawirusem